سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو

مدت زمان ریکاوری پس از جراحی کاشت مو:

تا 24 ساعت پس از عمل کاشت مو نباید رانندگی کنید یا ماشین آلات کار کنید. به عنوان یک قاعده کلی، فرد باید به مدت 5 روز از ورزش کردن یا انجام فعالیت های سنگین خودداری کند. بیمارانی که عمل کاشت موی FUE را انجام می دهد می توانند در عرض یک تا سه روز به سر کار برگردند، در حالی که بیمارانی که کاشت مو به روش FUT را انجام می دهند برای رفتن به سر کار باید بین 2 تا 6 روز منتظر بمانند. شایان ذکر است که این دستورالعمل ها کلی هستند. هر فردی در سرعت متفاوتی بهبودی پیدا می کند و برخی از مشاغل نسبت به مشاغل دیگر به فعالیت فیزیکی بیشتری نیاز دارند. پس از گذشت یک یا دو روز پس از عمل کاشت مو ، اغلب بیماران در می یابند که دیگر به داروی مسکن نیازی ندارند.

 

 

عوارض کاشت موی طبیعی:

 

روش کاشت مو,جراحی کاشت مو,روش های کاشت مو

 

احتمال تغییر رنگ پوست پس از جراحی کاشت موی طبیعی وجود دارد

 

 

 هر روش جراحی عوارض جانبی کمی دارد و روش جراحی کاشت مو نیز از این قائده مستثنی نیست. این مشکلات جزئی هستند و بدون اینکه اثری بر نتیجه نهایی داشته باشد، می توان آنها را برطرف کرد.

 

 

• رشد ضعیف یا کند مو بعد از کاشت مو: احتمالا ناشی از آسیب به فولیکول ها است.

 

 

• عفونت: این مشکل به ندرت پیش می آید، زیرا قبل و پس از کاشت مو بیمار داروهای آنتی بیوتیک مصرف می کند.

 

 

• جای زخم مشخص: جراح سعی می کند برش را در بخش مناسبی از ناحیه اهدا کننده قرار دهد تا به سختی بتوان به وجود آن پی برد.

 

 

• التیام نامناسب زخم:عوامل ژنتیکی در وجود این مشکل نقش ایفا می کنند و پس از جراحی کاشت مو بعضی از افرادنسبت به افراد دیگر سریع تر بهبود پیدا می کنند.

 

 

• تغییر در رنگدانه پوست: احتمال تغییر رنگ پوست ( تیره شدن پوست) پس از جراحی کاشت موی طبیعی وجود دارد، البته این اتفاق به ندرت پیش می آید.