سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توصیه های بعد از لیزر موهای زائد

در لیزر درمانی یک نکته قابل توجه، توصیه های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی است. بنابراین در این مقاله با باید و نبایدهای آن آشنا می­­شوید.از آنجا که پوست ناحیه بیکینی خیلی حساس است باید این اقدامات را حتما عملی کنید و آن را جدی بگیرید.

 

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد بیکینی

انواع رنگ پوست در ناحیه بیکینی و دستگاه های مورد نیاز آن

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بیکینی

مراقبت از پوست بعد از انجام لیزر موهای زائد بیکینی

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

دقت عمل:

سرعت عمل:

تاثیر گذاری طولانی مدت:

عوارض جانبی لیزر موهای زائد بیکینی

سوختگی:

خارش، درد، بی حسی و سوزش:

قرمزی در پوست و تورم فولیکول­های ریشه مو:

تیرگی پوست و کمرنگ شدن پوست:

عفونت:

چه معیارهایی برای انتخاب یک کلینیک مناسب برای انجام لیزر درمانی وجود دارد؟

امروزه از لیزر برای حذف موهای زائد قسمت­های مختلف بدن از جمله ناحیه بیکینی در خانم­ها استفاده می­شود. لیزر نور متمرکز شده ای است که بر روی فولیکول­های فعال ریشه مو که در اینجا موهای زائد بیکینی است، تابانده می­شود و با تاثیر بر روی ملانین و رنگدانه های مو باعث از بین بردن ریشه مو و در نتیجه کاهش رشد مجدد آن­ها می­شود.

 

مراقبت از پوست بعد از انجام لیزر موهای زائد بیکینی

 

انواع رنگ پوست در ناحیه بیکینی و دستگاه های مورد نیاز آن

افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره باشند، بهترین نتیجه را از لیزر خواهند داشت. اما اگر موهای زائد آن افراد روشن، بلوند، خاکستری و یا قرمز باشد، لیزر نتیجه مطلوبی برای از بین بردن این موهای زائد نخواهد داشت. در افرادی با پوست تیره لیزر ایجاد سوختگی خفیف، تورم و قرمزی در پوست می­کند. بنابراین استفاده از لیزر برای این افراد نیز زیاد توصیه نمی‌شود. ولی به تازه گی دستگاه لیزری به نام اندیاگ بر روی این نوع پوست­های تیره به خوبی جواب می­دهد.

 

ازدستگاه های لیزر متفاوتی در ناحیه بیکینی می‌توان استفاده کرد‌. تنها تفاوت این دستگاه ها در طول موج آن­ها است که بر روی پوست می تابانند و هرچی این طول موج بیشتر باشد، عمق نفوذ آن به پوست بیشتر شده و کمتر رنگدانه های پوست را درگیر می­کند و از آسیب به پوست و آزردگی آن جلوگیری می‌شود. از دستگاه الکساندرایت برای پوست­های روشن استفاده می­شود. برای پوست های کمی تیره از دستگاه دایود استفاده می­شود که بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی است. از دستگاه اندیاگ برای پوست­های کاملا تیره استفاده می‌شود.

 

مراقبت از پوست بعد از انجام لیزر موهای زائد بیکینی