سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو به روش BHT

دانستنی هایی در مورد کاشت مو به روش BHT

بعضی از افراد بعد از تمام مراقبت‌های لازم از موهایشان باز هم دچار ریزش مو و طاسی می‌شوند. البته ممکن است این مشکل ارثی هم باشد. خوشبختانه امروزه راه‌های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد.

 

کاشت مو در دنیای عمل‌های زیبایی امروز شیوه‌های متعددی دارد که یکی از آنها کاشت مو به روش bht است. این روش بسیار مدرن و به روز است و به دلیل نتایج درخشانی که داشته است، طرف داران بسیاری نیز پیدا کرده است. bht در واقع مخفف body hair trans است. این شیوه کاشت مو با توجه به بانک موی فرد قابل انجام است.

 

پیاز مو در روش bht از سر یا دیگر قسمت‌های بدن برداشته می‌شود و سپس در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شود. بخش‌هایی مانند اطراف قفسه سینه، کمر و ران‌ها برای برداشتن مو مناسب هستند. همچنین کتف و ساق پا و دیگر بخش‌های پر موی بدن فرد می‌تواند گزینه خوبی برای برداشت مو باشد.

 

اما متخصصان کاشت مو توصیه می‌کنند برای کاشت از موهای پشت سر خود فرد تا حد امکان استفاده شود. اگر فرد بانک موی قوی نداشته باشد، می‌توان از سایر نقاط نیز مو برداشت کرد.

 

نوع پوست فرد، عمقی که فولیکول‌های مو در پوست قرار گرفته‌اند، قطر موها و همچنین جهت فولیکول‌ها از مهم‌ترین تفاوت‌های موی سر با سایر قسمت‌های بدن هستند. تجربه و تبحر پزشک متخصص در گرفتن نتیجه مطلوب بسیار تأثیر گذار است.

 

در کاشت مو به روش bht، به وجود آوردن شکاف فولیکولی مناسب و سپس تعیین بهترین محل دریافت و طراحی خط مو و در نهایت جای دادن گرافت تمام مراحلی هستند که یک پزشک متخصص کاشت مو باید به طور هنرمندانه و با ظرافت انجام دهد.

 

ویژگی‌های کاشت مو به روش bht

این روش بسیار طبیعی است.

باید به این نکته توجه داشت که موی بدن در طول 6 ماه تنها به اندازه 2 اینچ رشد خواهد داشت.

ممکن است موی سر و بدن با هم سازگاری نداشته باشند که باید به آن توجه داشت.

متفاوت بودن رنگ و جنس موی سر با بدن را نیز باید مد نظر داشت.

برای دیدن نتیجه به طور کامل به سه ماه زمان نیاز است.

جای زخم‌ها برای بر طرف شدن به طور کامل یک ماه زمان لازم دارند.

مردانی که موهای صورت آنها کم یا کم پشت است می‌توانند از این روش استفاده کنند.

این شیوه برای افرادی که تنها قسمتی از موی سر به دلیل حادثه‌ای از بین رفته است نیز مناسب است.