سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاک کردن تتو

تتو ها چیزهای شگفت انگیزی هستند. آنها نمایانگر ارزش های ما ، حس سبک ما هستند و کپسول های زمانی کمی برای اینکه ما چه کسی بودیم و چگونه خودمان را در زمان قرار دادن جوهر به پوست دیدیم ، نشان نمی دهد.

پاک کردن تتو

اما چه اتفاقی می افتد وقتی که آن تتو ها از این که ما خودمان را می بینیم که دیدن آنها دردناک می شود ، چه اتفاقی می افتد؟ برای من ، این به معنای کاوش و متعهد شدن به فرآیند برداشتن تتو است.

هر زمان که من به اشتراک بگذارم که تتو های خود را با مردم بر می دارم ، ناگزیر همان سؤالاتی را از شما می پرسم:

- نگران نباشید که پشیمان خواهید شد؟

- دردناک است؟

- گران است؟

- چگونه کار می کند؟

برای من خنده دار است که مردم می پرسند آیا پشیمان هستم که تتو هایم را از بین می برم ، زیرا مادرم وقتی آنها را گرفتم ، همان سؤال را از من پرسید: مگر نگران نیستی که از تتو های خود در جاده پشیمانی بشی؟

حقیقت این است که من از دریافت آنها پشیمان نیستم. من انگیزه هایی را که وقتی هرکدام را به بدنم تزریق کردم ، می فهمم و دلایلی که اکنون آنها را حذف می کنم روشن هستم.

چه اتفاقی می افتد که وقتی تتو های ما از این که ما خودمان را می بینیم که دیدن آنها دردناک می شود ، چه اتفاقی می افتد؟

وقتی اولین بار کاوش در مورد برداشتن تتو لیزری را شروع کردم ، بیشتر نگران اثربخشی آن بودم. آیا واقعاً کار می کند؟ اگر این کار نمی کرد ، من به درد و هزینه آن اهمیتی نمی دادم. هیچ دلیلی برای پرتاب پول خوب بعد از بد نیست.

همچنین ، من می توانستم با دو تا از تتو هایی که تا آخر عمر دارم زندگی کنم. برای سوم ، موردی که واقعاً برایم زحمت کشید ، گزینه پشتیبان گیری من - تتو کردن - و من با آن کاملاً خوب بودم.

من گزینه های حذف لیزر را کاوش کردم

من به روش های پوستی و برداشتن و پیوند پوستی به عنوان گزینه های جایگزینی برای برداشتن تتو با استفاده از لیزر نگاه کردم. آنچه من آموختم این بود که روشهای کمتری نسبت به روش لیزر منجر به نتایج مطلوب من می شوند. از همه بدتر ، آنها به همان اندازه دردناک بودند (گرچه آنها به بازدیدهای کمتری نیز نیاز داشتند).

سپس آرایش پوشاننده تاتو وجود داشت که مشکل من را حل نکرد. تتو های من قابل مشاهده نیست مگر اینکه شلوارک شلوارک یا لباس شنا باشم ، و تمایل من برای خلاص شدن از شر آنها یک موضوع بهداشت روان بود ، نه یک دلیل بیشتر "سطحی" (اگرچه هنوز معتبر است!).