سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران فیت چیست؟

کاشت مو با تکنیک DHI چیست؟

مطالعات روش DHI ، که زمینه آن توسط پزشک یونانی Konstantinos Giutis و تیم وی گذاشته شده است ، به سال 1970 باز می گردد. در سال 2001 ، جراحان پلاستیک در کنفرانس انجمن جراحان پلاستیک معرفی شدند و با روش DHI ارائه شدند و این اهمیتی را متحول می کند که متحول شد. زمینه پیوند مو. در سال 2016 ، روش DHI ، که دوره تحقیق و توسعه آن سالها به طول انجامید ، گسترده شده و برای همه جهان شناخته شده است. روش DHI یک روش کاشت مو است که نوعی روش FUE است. پس از جمع آوری فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده با استفاده از روش میکرو موتور یا دستی ، آنها به روش DHI به منطقه منتظر پیوند منتقل می شوند. مهمترین ویژگی متمایز کننده روش DHI از سایر روشهای کاشت مو ، استفاده از ابزار پزشکی ویژه ای است که با نام "Choi Implanter" ، "Choi Pen" شناخته می شود. ابزار ضروری روش DHI ، قلم چوی ، باعث شد تا این عمل "پیوند مو با روش چو" نیز خوانده شود. نامهای شناخته شده دیگر برنامه در عموم "کاشت مو مستقیم" و "لئون تکنیک" است.

یکی از مزایای روش DHI احتمال "پیوند موی نشده" است. این تکنیک که بدون نیاز به تراشیدن منطقه مورد نظر برای کاشت استفاده شده است ، بنابراین به روش پیوند موی آووریتی زنان تبدیل شده است.

ایران FIT

پیوند مو با تکنیک DHI چگونه اعمال می شود؟

اگر کاندید پیوند مو پس از انجام معاینات لازم ، از روشهای مناسب برای روش DHI برخوردار باشد ، تصمیم مشترک پزشک-بیمار برای روز پیوند تعیین می شود. در روز عمل ، فقط ناحیه اهدا کننده (معمولاً ناحیه ناف) بیمار تراشیده می شود و پیوندهای میانی یا واسطه ای یا دستی که حاوی موهای تک ، دوتایی ، سه گانه یا چهار برابر مو هستند ، جمع آوری می شوند. ریشه های جمع آوری شده بدون انتظار انتظار در منطقه مزارع قرار می گیرند. در این مرحله ، قلم چوی وارد عمل می شود. موهای جمع شده با چوی کاشته می شوند. بزرگترین تفاوتی که روش DHI را از سایر روش های کاشت مو متمایز می کند این واقعیت است که به لطف چوی ، باز شدن کانال و قرار دادن ریشه مو به طور همزمان می تواند انجام شود. با نوک چوی در ناحیه مزارع ، کانال باز می شود و ریشه مو در کانال قرار می گیرد و روند کاشت کامل انجام می شود.

 

آیا کاشت مو با تکنیک DHI کار می کند؟

کاشت مو با تکنیک DHI در مقایسه با سایر تکنیک های کاشت مو احتمال بهتری برای کاشت ریشه های مو بیشتر فراهم می کند. بنابراین ، موهای طبیعی تر و سرسبز تری حاصل می شود. علاوه بر این ، تنظیم تقارن در خط موی جلویی ، که از اهمیت زیادی در مراحل کاشت مو برخوردار است ، بسیار آسان تر است تا موها را به سمت جهت های اصلی خروج بکشید و کانالهایی را که فولیکول های مو در سمت راست قرار دارند ، باز کنید. زاویه با کمک چوی. تمام این پارامترها ، که برای نتیجه طبیعی لازم هستند ، به لطف چوی بسیار آسان هستند ، اما تخصص پزشک عامل تعیین کننده است.

 

تخصص پزشک بسیار مهم است زیرا روش کاشت مو DHI روشی است که نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. دلیلی ندارد که تکنیک Choi که توسط یک پزشک و تیم متخصص اعمال می شود نباید کار کند. پیوند مستقیم مو یک روش ایده آل برای بیمارانی است که به دلیل تراکم خونریزی خود نمی توانند با FUE پیوند بزنند.