سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو به روش Super FUE

آیا شما کاندیدای ایده آل برای کاشت مو SUPER FUE هستید؟

تجزیه و تحلیل وضعیت پزشکی بیمار ، تاریخ ریزش مو ، نیازها و خواسته های بیمار برای اطمینان از پیوند مو موفقیتی به همان اندازه تحلیل قبلی خواهد داشت.

 

عمل یک بیمار نامناسب برای کاشت مو می تواند خطرناک باشد. این نه تنها منجر به نارسایی تولیدکننده می شود بلکه بیمار را نیز در معرض خطر قرار می دهد.

 

پیش شرط های اصلی برای یک نامزد SUPER FUE ایده آل عبارتند از:

 

علت ریزش مو:

بیمار که تحت عمل پیوند مو SUPER FUE قرار دارد ، نباید از ریزش موی مو ناشی از (شیمی درمانی ، استرس ، عوارض دارویی و غیره) رنج ببرد و فقط در صورت ریزش مو دائمی ، بیمار باید در شرایط خوبی باشد.

 

عمدتاً انواع ریزش موی دائمی مرد ، آلوپسی آندروژنتیک ، تروما و سوختگی است.

 

سطح ریزش مو:

قبل از انجام عمل پیوند SUPER FUE ، پزشک باید اطمینان حاصل کند که ریزش مو در حالت پیشرفته است و در جریان نیست. در برخی از نقاط زندگی آلوپسی آندروژنتیک تمایل به کاهش یا متوقف شدن دارد. این زمان مناسب برای انجام پیوند SUPER FUE است. اگر مداخله قبل از این دوره انجام شود ، آلوپسی پیشرفت یافته نیاز به مداخله دوم در آینده دارد.

 

منطقه اهدا کننده:

این ناحیه ، قسمت فوقانی گردن (ناف) است. این ناحیه از نظر ژنتیکی مستعد ریزش مو نیست. یعنی موهای گرفته شده از این ناحیه و پیوند زده نشود. و به همین دلیل پزشک باید قبل از پیوند مو SUPER FUE ، منطقه اهدا کننده را به دقت آنالیز کند تا از محل اهدا کننده مناسب و به اندازه کافی متراکم برای انجام پیوند SUPER FUE ،

 

و از بین بردن موها از ناحیه نامناسب اهدا کننده ، مشکلاتی را برای مداخلات آینده ایجاد خواهد کرد.

 

وضعیت سلامتی نامزد:

تجزیه و تحلیل وضعیت سلامتی بیمار از اهمیت بسیاری برخوردار است ، به همین دلیل این نخستین جراحی است که بیمار تحت عمل جراحی قرار می گیرد و پیوند مو SUPER FUE انجام می شود. برخی از آسیب شناسی ها وجود دارد که به بیماران اجازه نمی دهد SUPER FUE شوند ، اصلی ترین آنها

 

اچ آی وی و ایدز و سایر بیماری های خونی

بارداری

هپاتیت B و C

صرع

در صورت بروز اختلالات مربوط به فشار خون یا دیابت ، پزشک پیوند را انجام می دهد و پزشک متخصص بیمار باید در راهبردهای پیوند موی مناسب درگیر شود.

عوامل مؤثر در پیوند موی SUPER FUE موفق:

عوامل اصلی تجزیه و تحلیل گیرنده و منطقه اهدا کننده که با پیوند تکنیک SUPER FUE در نظر گرفته می شوند هستند.

منطقه اهدا کننده: ناحیه ای که واحدهای فولیکولی از آن خارج می شوند بسیار محدود است. این محدود به بخشی از ناحیه نوری ، ناحیه ناف ، در معرض آلوپسی آندروژنتیک نیست. این تضمین می کند که موهای پیوند شده در آینده از بین نمی روند. به معنای استفاده از مناطق دیگر که در معرض آلوپسی قرار دارند ، بنابراین ریزش مو از بین رفته و باعث می شود که پیوند مو به عنوان یک شکست انجام شود.

ویژگی های مو: برخی از عوامل مهم برای پیوند SUPER FUE ، تکثیر مو ، طول رنگ و شکل (فرفری ، صاف ، موج دار) موهای تیره و فرفری یا ضخیم شما قادر به ایجاد یک پر بودن و حجم بیشتری نسبت به موهای نازک یا موهای سبک هستند. علاوه بر این ، منطقه اهدا کننده می تواند به طور طبیعی ضخیم تر و قوی تر باشد و این به ایجاد حجم و یا پر بودن بیشتر کمک می کند.

محاسبه واحدهای فولیکول: اکثر پزشکان کاشت مو می توانند تراکم خوبی را با تکنیک SUPER FUE تخمین بزنند ، بین 30 تا 40 (واحد فولیکول) در سانتی متر ، نیاز به استخراج 10/25 (واحد فولیکول) در سانتی متر ،

این برآوردها بر اساس تراکم 70 فولیکول در سانتی متر محاسبه می شوند.

 

و بر اساس این برآوردها منطقه پذیرش در نظر گرفته شده و منطقه اهدا کننده نیز از چگالی و نگاه طبیعی برخوردار خواهد بود.

 

اما اینها بدیهی است که برآوردهای کلی راهنمایی هستند و اگر نکته قبلی را در نظر بگیریم: هر بیمار به خودی خود یک مورد است.

 

نوع جلسه مورد نیاز: با توجه به نیاز بیمار ، نوع مو ، نیاز به محل گیرنده یا در دسترس بودن محل اهدا کننده ، پزشک تصمیم خواهد گرفت که چگونه جلسات را انجام دهد.

جلسه SUPER FUE معمولی: در نوع جلسه آنها از 1000 به 2000 (واحد فولیکول) استخراج می شوند.

megasession SUPER FUE: حداقل تعداد واحدهای فولیکول تقریباً در حدود 3000 تا 4900 (واحد فولیکولی) به عنوان حداکثر آستانه واحد فولیکولی در نظر گرفته می شود که می تواند در یک روز واحد استخراج شود.